BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 1, 2013

1st mei..selamat haru pekerja

hi olls..dh msok bln mei pon kan..
kejap je mase berlalu..
so dri skg aku mule lah mengira2 hari demi hari..
coz due date aku ujung bln mei nih...kikikiki..
b4 that aku nk story sket..
lately mmg aku ssh nk lelapkan mate awl..
kol 10mlm..aku dh siap2 tdokan anak2 aku..
tpi aku???? still x tdo2 g...
pas2 on lappy..on9 fb or bace entry kt blog org..
dlm kol 1 lebey or 2 lebey pg..bru kt la gase ngantuk..
sblm tdo..aku dok urut2 minyak kt kaki n tgn..
sbb b4 this aku sslalo kene "Ula2"..alah yg cram kaki tu ah..sakit sangat ok...
smpikan bley menangis aku di buatnyew..
sbbnyew aku kene cmtu..sbb kaki aku sejok..de org yg urut tu kate r..
aku slalo urut kt die..aku pggl die "nek kiah"..mmg time pntg pon urut kt die...
kali ni..aku pantang kt umh MIL je..
just ank aku yg no1 tu je aku anto kt umh mak..
bukan pe..yg no1 ni ske sgt membuli nenek die nih (MIL aku r..)
dgn minx dukung bagai lah..alahai anak..dh la ko tuh bkn kck lagi..
mane lah larat MIL aku nk lyn die dukung sgt..
just ank aku yg no2 je dok sme dgn aku kt umh MIL nnt..
die mmg x ley renggang sket dgn aku..
kuat nangis ntah bukan2..smpikn aku nk mandi pon kene ltk die dlm walker bagai..
kikiki...pas2 mule la die nangis n tggu aku btol2 dpn pin2 bilik air tuh..
sgt bertuah punye anak kan..
erm..aku rase itu je r k..mate mau tdo....daaa.........

0 comments: